niedziela, 17 stycznia 2016

Odmładzający peeling do ciała jagodowa muffinka Perfecta

Cześć dziewczyny!


Zupełnie przypadkiem, ze zwykłego pośpiechu i niedbałości kupiłam odmładzający cukrowy peeling do ciała. Sugerowałam się wyglądem, bardziej opakowaniem, niż zawartością. Nawet nie wiedziałam, że to peeling, byłam przekonana, że kupuję masło do ciała. Ale mniejsza o to, kupiłam, a teraz dokonam krótkiej recenzji produktu.



Jak mówiłam, opakowanie robi furorę. Ale prawdziwy szok przeżyłam dopiero, gdy otworzyłam owy pojemniczek. zapach jagodowej muffinki jest obłędny! Jeśli lubicie kosmetyki z serii kupuję bo ładnie pachnie, macie już pierwszy plus.



Dodatkowo, zachwyciła mnie również konsystencja peelingu. Bardzo dobrze rozprowadza się on po ciele, dzięki czemu łatwo się go spłukuje. Ani nie podrażnił mojej skóry, ani nie spowodował alergii. Jedynie sprawił, że przez bardzo długi czas, miała ona czarujący, owocowy zapach.  Świetnie złuszcza stary naskórek, ewentualna sugestia do zastanowienia się, to to, czy rzeczywiście ma właściwości odmładzające i ujędrniające.



Kupicie w: Rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą sugestię!